با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی مسکن مهر شهرهای جدید تا پایان تیر امسال خبر داد و بر ارایه مناسب خدمات الکترونیکی برای شهروندان و متقاضیان این واحدها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، مراسم رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید با حضور حبیب الله طاهرخانى معاون وزیر راه و شهرسازى و مدیرعامل شرکت عمران شهرهاى جدید، صادق اکبری و یداله رحمانی اعضای هیئت مدیره شرکت و مدیران عامل شرکت های عمران تابعه به شکل ویدیوکنفرانس رونمایى شد.
معاون وزیر راه و شهرسازى در این مراسم، با اعلام اینکه مراجعات عمده به شرکت عمران شهرهای جدید، در خصوص مسکن مهر یا از ناحیه افرادی است که می خواهند فروش اقساطی داشته باشند، یا تغییر واحد انجام دهند و با از میزان بدهی و پیشرفت واحد خود کسب اطلاع حاصل کرده و یا نقل و انتقال واحد و فروش عرصه داشته باشند،؛ گفت: تاسیس و راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی مسکن مهر شهرهای جدید دغدغه ای بوده که از قبل وجود داشته و در این ایام که بحران کرونا مشکلات عمده ای را برای شهروندان ایجاد کرده است بیش از گذشته اهمیت یافته است.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: هدف از راه اندازی این سامانه و تکمیل آن تا پایان تیرماه و استفاده سراسری در تمامی شهرهای جدید با این هدف بوده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران شهرهای جدید به حداقل ممکن برسد.
طاهرخانی افزود:هم اکنون سیستم طراحی شده و در حال استقرار است.
وی بر تکمیل تمامی اطلاعاتی که متقاضیان به آنها نیاز دارند و عموما در مراجعات مورد پرسش و درخواست آنهاست، تاکید کرده و توضیح داد: آموزش افرادی که اطلاعات را به متقاضیان ارایه می دهند بسیار حائز اهمیت است و در عین حال، باید مجموعه خدماتی که مردم به آنها نیاز دارند در بیشتر ساعات به آنها داده شود.
طاهرخانی بر ارایه خدمات به شکل الکترونیکی تاکید و خاظرنشان کرد: سیستم خدمات دهی الکترونیکی تنها مختص ساعات اداری نیست و انتظار می رود تا این خدمات از طریق ایمیل، سایر شبکه های اجتماعی در غیر از ساعات اداری نیز ارایه شود.
وی مدت زمان استقرار کامل سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید را تا پایان تیرماه اعلام کرد و افزود: انجام تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی شایسته فرصتی را فراهم می آورد تا مردم در تمامی استان های دارای شهرهای جدید از مراجعه حضوری اجتناب کرده و به ارایه خدمات الکترونیکی اعتماد کنند و پاسخ پرسش های خود را از این طریق به دست آورند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: امید است تا هرچه سریعتر این سامانه در شهرهایی غیر از پرند، پردیس و هشتگرد مستقر شود و تا پایان این ماه نیز برنامه ریزی می شود تا استقرار سامانه در همه شهرهای کشور به طور کامل راه اندازی شده و در دسترس عموم قرار بگیرد.

لینک کوتاه نوشته
https://www.ntdc.ir/?p=8761
کد خبر
8761
بازدید
5722